Курси /Тренінги


СЕРТИФІКАТИ 2018-2019 н. р.:

EDERA-SMARTOSVITAРозпочато Вер. 2018                       
Сертифікат про закінчення курсу  "Med Домедична допомога "

КОНФЕРЕНЦІЯ "Психолого-педагогічні аспекти роботи вчителя: класне керівництво та виховна робота" (10 акад. год.)

КПК вчителів історії та правознавства на базі КЗ ЗОІППО зі спецкурсом "Соціальні сервіси WEb 2.0 в освітній діяльності"

Протягом 25.09. - 13.10.2017 року проходила у м. Запоріжжя тритижневі (116 годин) курси, за результатами яких отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації та сертифікат про успішне завершення 50-годинного майстер-класу "Використання ВЕБ 2.0 технологій" за програмою Intel "Навчання для майбутнього".
Фотогалерея
Всеукраїнська науково-практична конференція "Виховний простір як вихідна умова розвитку життєкомпетентнісної особистості: теорія, практика, досвід" м. Запоріжжя, ліцей № 99




Екскурсія до Краєзнавчого музею м. Запоріжжя

Лекція у римо-католицькому храмі




Захист колективної онлайн-презентації по патріотичному вихованню



НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НОВОГО ПРЕДМЕТУ ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ (КУРСУ ЗА ВИБОРОМ) «КРОКИ ДО ПОРОЗУМІННЯ» В РАМКАХ ПРОЕКТУ «ВРАХОВУЙ РІЗНИЦЮ (ДОЛАЄМО ПРІРВУ: ІНСТРУМЕНТИ ОБ’ЄДНАННЯ РОЗ’ЄДНАНИХ ГРОМАД)»

25-26 лютого-2016 р. приймала участь у  навчанні педагогічних працівників 30 навчальних закладів (Бердянського, Пологівського, Токмацького, Чернігівського, Гуляйпільського, Куйбишевського районів Запорізької області) з методики викладання нового предмету для старшокласників (курсу за вибором) «Кроки до порозуміння».
Тренінг проходив на базі Бердянської загальноосвітньої школи І-Ш ст. №5  Бердянської міської ради. Керівництво та колектив школисприяли проведенню заходу на високому організаційному рівні та створили позитивну атмосферу для продуктивної  роботи всіх учасників.
      Семінар-тренінг дуже корисним. Його зміст актуальним, цікавим з нестандартною формою подачі матеріалу. 
Щиро вдячна тренерам - Бондарук І.П. (м. Біла Церква, Киівська обласна академія неперервної освіти) та Богомоловій Н.М. (РІАЦ «Освіта та громадянське суспільство КЗ «ЗОІППО» ЗОР) та учасникам за професіоналізм та обмін досвідом.
За матеріалами сайту http://zoippopolosv.blogspot.com/ 



Перші "Кроки до порозуміння" для учнів

В умовах військово-політичного конфлікту на Донбасі і вкрай складної соціокультурної ситуації та інформаційної війни у районах, що межують із зоною конфлікту, постала необхідність навчати учнів сучасних інструментів критичного мислення і комунікації, які б допомогли їм ефективно працювати з інформацією й сприяли толерантності, взаєморозумінню і згуртованості громад і громадян.
В рамках викладання нового предмету для старшокласників "Кроки до порозуміння" та через перенавантаженість учнів під час навчально-виховного процесу перші кроки до впровадження даної методики були зроблені на весняних канікулах - 05 квітня 2016 року. 
Учні 8 та 9 класу та педагог-організатор школи Поросюк Тетяна Миколаївна під керівництвом  вчителя з предмету Сопотніцької Г. Ю. подолали перші кроки у подоланні прірви, як гендерної, так і вікової: 
КРОК ПЕРШИЙ. СПІЛКУЙСЯ!
1. Як спілкуватись ефективно
Що таке ефективне спілкування. Активне слухання. Побудова висловлювання
2. Як зрозуміти іншу людину і навчитись говорити «Ні!»
Як будувати діалог. Як використати запитання. Як толерантно сказати «ні». Як відповісти на критику і зберегти стосунки.
3. Як поводитись у ситуації конфлікту
Чому виникають конфлікти. Які є стратегії поведінки у конфліктах
Як уникнути конфлікту








Учні навчилися визначати помилки у своєму спілкуванні з однокласниками, оточуючими, вчителями та батьками; спробували використати набуті знання з ефективного спілкування на практиці, "активно" слухаючи один-одного, грамотно будувати висловлювання власної думки за допомогою методу "прес" та "парафразування"; формулювати толерантну відмову і відповідь на критику;продемонстрували ефективні моделі поведінки на різних етапах запропонованих авторами посібника конфліктних ситуацій та ситуацій з власного життя. Наприкінці заняття, яке, доречі, сподобалось усім учасникам, тому що "не було схоже на урок" - як зазначили восьми- та дев`ятикласники, учні змогли по-новому оцінити свої навчики у спілкуванні та вирішенні конфліктів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий